Vandaag (24 juni) gaat de I Love My Ears campagne Plug in, Party on Movement van start. Deze campagne geeft een extra impuls aan de I Love My Ears campagne. Het doel van de Plug in, Party on Movement is om het gebruik van oordoppen met een muziekfilter extra onder de aandacht te brengen en het gebruik ervan bij muziekevenementen te stimuleren.

De campagne is 11 juni gepresenteerd. Sindsdien zijn 200 ambassadeurs geworven. Deze ambassadeurs motiveren hun volgers via sociale media om ook oordoppen met muziekfilter te dragen bij een bezoek aan een festival of concert. Via hun eigen kanalen enthousiasmeren zij vrienden, bekenden en onbekenden om door te klikken naar hun eigen profiel op www.pluginpartyon.nl. Daar kan de lezer de ambassadeur digitaal steunen en de Movement onderschrijven. Ambassadeurs met veel supports maken kans op een prijs.

“Jarenlang ging ik zonder oordoppen uit, totdat ik gehoorschade opliep. Sindsdien ben ik heel zuinig op mijn oren en draag ik op muziekevenementen altijd oordoppen met muziekfilter. Mijn vrienden heb ik al overtuigd hetzelfde te doen, nu de rest nog”, aldus ambassadeur Anne Tonen. De campagne wordt in samenwerking met VeiligheidNL (i.o.v. ministerie van VWS) en VNPF nog verder uitgerold en loopt nog tot september.

Tags